loading...
بهنام سون
آخرین ارسال های انجمن
Ali Reza Rezaei بازدید : 444 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

سلام، در این پست ثابت یوزرنیم و پسورد سایت ساینس دایرکت را برایتان قرار داده ایم. که با استفاده از آن می توانید همچون یکی از اعضای این سایت به مقالات ، نشریات و دیگر مطالب این سایت که شامل صدها نشریه علمی معتبر از سراسر جهان می باشد، دسترسی پیدا کرده و آن ها را بدون محدودیت دانلود نمایید.

 

Ali Reza Rezaei بازدید : 381 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

روش های آسان افزایش سئو در گوگلافزایش سئو یعنی تولید کردن صفحات وبی که برای موتورهای جستجو جالب و فریبنده هستند. بهینه سازی صفحات وب این است که شما در نتایج یک موتور جستجوی بزرگ بیشترین امتیاز را داشته باشید. اهمیت این موضوع از انجا ناشی می شود که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده میکنند.

Ali Reza Rezaei بازدید : 331 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

۱۵ روش نوین برای افزایش سرعت وب سایت

۱۵ روش نوین برای افزایش سرعت وب سایتهدف تمامی موتورهای جستجو، مانند گوگل، فراهم کردن تجربه‌ای خوب برای کاربرانشان است، بنابراین سایتی سریع، کیفیت کلی سایت را افزایش داده و در نتیجه رضایت کاربران را به دنبال خواهد داشت. تجربه اینترنت سریع حق هر کاربریست. اهمیت این موضوع در وضعیت سایت در موتور جستجوی گوگل، به خوبی قابل مشاهده است. تعدادی از نکاتی که گفته خواهد شد، توسط SEOmoz اجرا شده‌اند اما به دلیل سودمندی کلی آن‌ها، به توضیح نکات خواهیم پرداخت.

Ali Reza Rezaei بازدید : 358 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

بارکد پاسخ سریع یا کد کیو آر – QR

کلمه QR مخفف واژه ی Quick Response Barcode می باشد . بارکد ها ابتدا برای استفاده صنعتی ساخته شده اند اما با گذر زمان و به دلیل کاربرد بسیار زیاد آن امروزه در تمامی کالا , حتی مشخه های فرد یا وبسایت , مجلات , تابلو ها , کارت های بازرگانی و … بکار می روند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم آموزش ساخت بارکد رایگان (QR) را به شما آموزش دهیم.

آموزش ساخت کد QR رایگان

Ali Reza Rezaei بازدید : 279 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

اجرا  پیانو انلاین برای دریافت کد بروی ادامه مطلب کلیک کنید  برای نواختن پیانو روی دکمه کیبورد پیانو کلیک کنید

 

 

برای نواختن پیانو روی دکمه کیبورد پیانو کلیک کنید

Ali Reza Rezaei بازدید : 173 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

این فن آوری به منظور بالابردن اتصال باندپهن در دستگاه های موبایل و ثابت که در سرتاسر جهان استفاده می شود ایجاد شده است.
امروزه این فن آوری برای رساندن اینترنت پرسرعت و اتصالات بهتر به کشورهایی که از نظر اقتصادی با مشکل روبرو هستند استفاده می شود.
وایمکس به عنوان گزینه بی سیم پرسرعت شناخته شده است و می تواند از علاقمندی رو به رشد کاربران در دستیابی به میزان زیاد داده بر روی تلفن های همراه پشتیبانی کند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لوگو سایت

    powered By www.behnam7.R98.IR
    Designer Ali Reza Rezaei