loading...
بهنام سون
آخرین ارسال های انجمن
Ali Reza Rezaei بازدید : 449 شنبه 17 آذر 1397 نظرات (3)
معرفی 10 آنتی ویروس رایگان برتر

۱. بیت دیفندر (Bit Defender)

۲. آنتی‌ویروس رایگانAvast

۳. سوفوس هوم (Sophos home)

۴. نسخه‌ی رایگان کسپرسکی

۵. آنتی‌ویروس رایگان Avira

۶. آنتی‌ویروس رایگانAVG

۷. آنتی‌ویروس رایگان پاندا

۸. ۳۶۰ توتال سکیوریتی

۹. آنتی‌ویروس رایگان زون‌آلارم

۱۰. آنتی‌ویروس رایگان Adaware

 

Ali Reza Rezaei بازدید : 429 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (0)

آنتی ویروسی کم حجم و پر قدرت که با استفاده از آن می توانید با یک اسکن کوچک از هارد دیسک خود ویروس آزار دهنده Autorun را برای همیشه پاک کنید. این آنتی ویروس که برای همین منظور تولید شده است به سرعت فایل هایی که موجب Autorun شدن درایوها می شود را یافته و به سرعت آن را حذف می کند. همچنین لازم است بدانید که نسخه های جدیدی از فایل های Autorun.ini به همراه چند فایل آزار دهنده منتشر شده که برخی آنتی ویروس ها قادر به شناسایی آن نیستند اما این آنتی ویروس توانایی شناسایی انواع فایل های از این قبیل را داشته و در برابر آن از کامپیوتر شما محافظت خواهد کرد.

http://gigpars.com/upload/jwl_image.jpg
Ali Reza Rezaei بازدید : 484 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (1)

|آنتی ویروس بسیار قدرتمند Baidu AntiVirus 2014 با سه موتور|

 

Baidu Antivirus نرم افزاری توانمند و پر قدرت در زمینه برقراری امنیت در سیستم و جلوگیری از نفوذ خطرات احتمالی به داخل سیستم شما می باشد.از ویژگی های نرم افزار Baidu Antivirus سرعت انجام کار و کم حجم بودن آن است . قابلیت های این محصول از جمله حذف تروجان های گوناگون مانند ویروس ها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، جاسوس افزارها، تروجان ها، کی لاگر ها، روت کیت ها و سایر برنامه های مخرب در بهترین شکل ممکن انجام میپذیرد.
  http://s5.picofile.com/file/8114722484/Baidu_Antivirus.jpg
Ali Reza Rezaei بازدید : 304 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

این نرم افزاراختصاصی سایت بهنام دانلود

 حذف ویروس فلش مموری ها با USB Disk Security

USB Atorun Virus Removal 2.jpg


USB Disk Security ,USB Disk Security 6 ,USB Disk Security 7 ,USB Disk Security 8 ,آنتی ویروس برای کول دیسک ,دانلود آنتی ویروس برای usb ,دانلود آنتی ویروس برای رم ,دانلود آنتی ویروس برای فلش ها ,دانلود آنتی ویروس قوی برای کول دیسک ها ,دانلود آنتی ویروس کم حجم ,دانلود رایگان آنتی ویروس ,دانلود رایگان نرم افزا USB Disk Security ,دانلود نسخه جدید USB Disk Security ,چک کردن ویروس فلش ,USB Disk Security 6.1.5 ,این نرم افزاراختصاصی سایت بهنام گستر یا بهنام دانلود ,انتی ویروس برای فلش ,ویروس کش usb ,ویروس کش یو اس پی ,بهنام دانلود ,

Ali Reza Rezaei بازدید : 328 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

 پروژه جدید herdprotect با عرضه اولین نسخه ابزار اسکن ابری سیستم های ویندوزی این قابلیت را به شما می دهد تا بدون نصب آنتی ویروس های دیگر از توانایی های آنها جهت شناسایی ویروس ها، تروجان ها و سایر بدافزارها استفاده نمایید. برای اسکن سیستم خود ابتدا ابزار ارائه شده را از اینجا دریافت کنید. بر روی فایل دانلود شده کلیک کرده و آن را اجرا نمایید. این برنامه پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد. پس از طی مراحل اجرای برنامه، در پنجره باز شده بر روی دکمه Scsn کلیک کنید.

herd p اسکن آنلاین کامپیوتر با 68 آنتی ویروس!

 

VN:F [1.9.22_1171]
Ali Reza Rezaei بازدید : 187 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

معرفی: Avira Internet Security یکی از محصولات کمپانی Avira GmbH می باشد که H+BEDV Datentechnik GmbH نام نخستین آن به هنگام پیدایش بود. Base این شرکت در کشور آلمان است. موتور آن با نام Luke Filewalker در سال 1988 آغاز به کار کرد. این آنتی ویروس از معدود آنتی ویروس هایی است که در سپتامبر 2009 بیش از 100 میلیون کاربر را تحت پوشش خود داشت.

Ali Reza Rezaei بازدید : 331 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

معرفی: AVG Internet Security یکی از محصولات کمپانی AVG می باشد که این کمپانی پیشتر ، Grisoft نام داشته است. Base این شرکت در کشور جمهوری چک است. از سال 1991 آغاز به کار کرده و بنیان گذاران آن Jan Gritzbach و Tomas Hofer هستند. هم اکنون یکی از کمپانی های شناخته شده در زمینه امنیت کامپیوتر و شبکه می باشد که دفاتر متعددی در کشورهای مختلف دارد.

Ali Reza Rezaei بازدید : 169 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

معرفی: Kaspersky Internet Security یکی از محصولات کمپانی Kaspersky Lab می باشد که در سال 1997 در کشور روسیه و در شهر مسکو آغاز به کار کرد. بنیان گذاران آن خانم Natalia Kaspersky و آقای Eugene Kaspersky هستند. برخلاف آنچه بسیاری از کاربران این واژه را کسپر اِسکای تلفظ می کنند اما نحوه صحیح تلفظ ، دقیقاً به گونه ای است که نوشته می شود ؛ کسپرسکی. این کمپانی با ثروتی بسیار زیاد ، تقریباً در همه قاره ها نمایندگی داشته و یکی از پر فروش ترین ها در ایران ، چین و کره جنوبی است.

Ali Reza Rezaei بازدید : 309 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

معرفی: ESET Smart Security یکی از محصولات کمپانی ESET است که کاربران ، امروزه آن را با نام Nod32 می شناسند. Base این شرکت در کشور اسلواکی و در شهر براتیسلاوا می باشد. در سال 1992 با ارائه نخستین محصول خود با نام ESET NOD 1.0 شروع به کار کرد. NOD مخفف یک عبارت محلی است: Nemocnica na Okraji Disku که معنی "بیمارستانی در انتهای Disc" می دهد! اشاره به سریال تلویزیونی "بیمارستانی در انتهای شهر" یا همان Nemocnice na kraji města دارد که در  آن کشور در سال 1977 یک سریال تلویزیونی پر بیننده با مضمون درام بود و رابطه بین دکترها و مریض هایشان را به تصویر می کشید.

Ali Reza Rezaei بازدید : 217 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

معرفی: ESET Smart Security یکی از محصولات کمپانی ESET است که کاربران ، امروزه آن را با نام Nod32 می شناسند. Base این شرکت در کشور اسلواکی و در شهر براتیسلاوا می باشد. در سال 1992 با ارائه نخستین محصول خود با نام ESET NOD 1.0 شروع به کار کرد. NOD مخفف یک عبارت محلی است: Nemocnica na Okraji Disku که معنی "بیمارستانی در انتهای Disc" می دهد! اشاره به سریال تلویزیونی "بیمارستانی در انتهای شهر" یا همان Nemocnice na kraji města دارد که در  آن کشور در سال 1977 یک سریال تلویزیونی پر بیننده با مضمون درام بود و رابطه بین دکترها و مریض هایشان را به تصویر می کشید.

Ali Reza Rezaei بازدید : 196 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

دقت کرده اید زمانی که بحث از استفاده آنتی ویروس روی سیستم در بین کاربران پیش می آید بعضی از آنها مصرانه می گویند که ما همیشه هشیار و مراقب هستیم و اجازه نفوذ هیچ ویروسی را به سیستم خود نمی دهیم در نتیجه به هیچ آنتی ویروسی احتیاج نداریم.

security

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لوگو سایت

    powered By www.behnam7.R98.IR
    Designer Ali Reza Rezaei